| | |Menu główne

Autodesk Vault 2015


Vault Basic 2015Autodesk Vault 2015
 to rodzina produktów służących do szeroko rozumianego zarządzania danymi projektowymi. W szybki sposób umożliwia dostęp do aktualnych danych projektowych oraz pomaga organizować i zarządzać procesem projektowania. Aplikacja przeznaczona jest dla różnych grup użytkowników. Począwszy od działu konstrukcyjnego poprzez dział handlowy aż po dział produkcyjny. Dzięki swoim funkcjonalnością przepływ informacji w obrębie przedsiębiorstwa nie będzie stanowił już problemu.

Autodesk oferuje swoim klientom aplikację Autodesk Vault w trzech wariantach: Basic, Workgroup i Professional. W najnowszym wydaniu ukazały się znaczące modyfikacje, oto najistotniejsze z nich:

  1.  Praca na plikach.
    Udoskonalono mechanizm statusów plików tak aby nie pojawiał się komunikat „Edycja poza kolejnością”. Domyślnie zablokowano pobieranie pliku z repozytorium jeśli na dysku lokalnym plik jest nowszy. Ulepszony eksplorator z poziomu Inventor.
  2. Integracja z Revit.
    Usprawniono pobieranie plików powiązanych w jeden projekt. Rozpoznawanie i zarządzanie rodzinami produktów. I wiele innych…
  3. Integracja z Autodesk Buzzsaw.
    Buzzsaw jest rodzajem wirtualnego dysku, przestrzeni do wymiany danych dla rozproszonych grup projektowych. Vault został zintegrowany z Buzzsaw aby pomóc w pracy rozproszonej. Rozwiązanie jest dedykowane głównie dla branży architektoniczno – budowlanej, ale nie tylko.
  4. Zupełnie nowy klient WEB.
    Bardziej intuicyjny interfejs, szereg drobnych usprawnień.
  5. Praca z listami materiałowymi, Elementami (Items)
    Możliwość zapisu modyfikowanego elementu w każdej chwili, bez konieczności zamykania go. Środowisko wielooknowe, pozwala na prace w głównym oknie Vault podczas gdy Item jest otwarty do edycji. Kopiowanie, „zapisywanie jako” elementów. Otwieranie elementu bezpośrednio z pliku. Elastyczniejsze zarządzanie listą materiałową, można selektywnie włączać/wyłączać poszczególne składniki.

…i wiele innych drobnych acz istotnych w codziennej pracy zmian.

Poniżej  znajduje się zestawienie funkcjonalności poszczególnych wersji programów, najpierw jednaj zachęcamy do obejrzenie filmiku na temat korzyści pracy Vault Professional

  

Funkcje                                                                        Professional    Workgroup    Basic

 

Integracja z programami Autodesk                                                                                

Szybkie wyszukiwanie                                                                                                   

Centralna lokalizacja danych projektowych                                                                   

Ponownie wykorzystanie danych                                                                                  

Projektowanie współbieżne                                                                                          

Prosta konfiguracja                                                                                                      

Integracja Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)                                               

Wizualne zarządzanie danymi Inventor                                                     

Automatyzacja zadań                                                                                 

Projekty i raporty                                                                                         

Kontrola rewizji/zmian                                                                                

Elastyczne zarządzanie prawami dostępu                                                

Integracja z MS Outlook                                                                             

Dostęp dla użytkowników poza CAD                                                         

Kontrola zmian plików i cyklu życia produktu                                            

Dostęp poprzez przeglądarkę WEB                                      

Integracja z Autodesk Revit                                                   

Połączenie z chmurą przez Autodesk Buzzsaw                   

Integracja Microsoft Sharepoint                                              

Zarzadzanie listą materiałową (BOM)                                    

Obieg dokumentacji – zarządzanie zleceniami                     

Możliwość pracy w wielu lokalizacjach                                 

Integracja z systemami biznesowymi                                    

 

Dowiedz się więcej
Skontaktuj się z naszymi specjalistami: